Monday 13 January 2014

new sem

yuhuuuuuuuu abis dah sem lps.even pointer tak copa asik kopak je xp alhamdulillah ada peningkata. xp tu bukan main point aku update blog usang ni. hahahha cuti ritu aku blajar benda baru, hurm nak kata baru xjugak la, sapa pnh try nak lwn ckp ibu pastu kna bayar cash..aku pnh kot. hehehhe gara2 nak g gath kat pm xp ibu x kasi, esk tu trus excident. kesian x. hahha jwpan dy padan muka kat aku la kan.

aku egt lagi aku sllau mimpi kan seorang jejaka. jgnlah tny aku supa aku knl dy, aku knl dlm mimpi je kot, mimpi yg sering kuanggap ngeri xp membuat hatiku nak tahu je sape pn tu. hehhe jgn egt pn tu puan. dy singkatan kepada prince nightmare. mcm gila x aku tertimbul idea nak carik dy, kompom nye gile kan. hhahahah aku egt nak buat azam harian. sapa nak folow troskan..iaitu nak ubah prangai truk aku skit demi skit dan akhirnya jadi la org comel. hahhah x abis2 aku prasan ag kan. ignore ja. hahhah

terakhir dariku. senyum la selalu. awet muda tu. hahahhaha

No comments:

Post a Comment