Friday 1 November 2013

assalamualaikum

hehehheh..aku nak tanya korang sume, korang suke tak klau kawan korang pulau korang atas kesalahan diorang... mesti korang tak suke kan. aku taknak carik gadoh, klau bleh, aku nak bersahabat ngn sume org, tapi susahkan nak jaga hati orang. hurmm...memang aku pernah terfikir nak balas balek klau ada orang buat jahat kat aku tapi itu menunjukkan aku ngn insan tu tiada beza kan. aku pon tgh cuba nak ubah diri aku menjadi insan yang lebih baik. aku taknak balas apa yang orang buat kat aku. terserah lah pada mereka macam mna nak judge benda tu. tapi sebelum kita menyalahkan orang, teliti betul2 adakah itu salah dia.

"when you think that you are selfish actually you aren't but if you think your not selfish and put blame to other people, at the time you are really selfish"
try to forgive others mistake, it will make your heart more calm...remember that..:)

No comments:

Post a Comment