Wednesday 14 August 2013

cuti...makan...tdo...assigment

assalamualaikum suma...hiihiih first to say to izan...izan, i surrender before i start love him so much... aku buang kenangan dya kat kb dah izan.. cuti ni byk gila mkn.. tdo.. assigment x jln sgt pon..wkakakkaka;;;)))
crazy gak r otk aku ni...nnti lecturer angin...group work angin..aku egt nak study hard n smart n exercise hard...nak kurus mcm dulu blek..skrg ni dah naek skit brat bdn...hahahaah egt bley turun p 36 kilo ngn mudah...mak aih seksa nnti..ayoh cik suh jogging 8 km sehari..dy nak ank buoh dyo pengsan ka...xp insyaallah nak try gak r..

2 comments:

  1. haha..
    sabarlah sayang..
    dugaan..
    nasiblah..kuruslkan badan ko tu..tapikan..
    x payahlah kuruskan badan..
    nanti aku tak boleh dah peluk ko masa tidur..
    x rasa macam bantal golek..

    ReplyDelete
  2. hahahah mangkuk la...
    ada smakan aku ngn bntal plok...
    xdaklah gmok sgt
    comey ja(mood prasaan)

    ReplyDelete