Sunday 4 August 2013

yeayyyyyyy nak balek kg

assalamualaikum suma..hihihi aku dah smpai kedah 3 arybulan ogos...alhamdulillah... pnt dlm bas kot sbb jln jam.. insyaallah selasa ni aku n family aku balek kg kelantan...hoorey...nak g pntai irama..g umah ayah long.. g umah tok chek...how i miss that momment.. xp yg xsyok esaimen pechakucha kna buat...abisla gmbr aku time kecik2 akn ditgk oleh bdk kls ku...dah la no words are allowed. esaimen pengajian am ag...esaimen pengajian islam ag...sem ni sem membaca...rindu maths....somebody klau rjin sent me maths question... abah kata isnin bru g bli bju raya...sabtu arytu aku turun kl sbb g cari ibu tudung..alhamdulillah ibu berkenan..thnx dillah for helping me.. selamat menyambut hari raya aidilfitri dan jgn tggal terawih yg 10 mlm terakhir ni...jgn main mercun yep...so aku nak minx maaf kepada korang suma atas salah silap korang kenal aku or entri aku ada sentap perasaan korang...assalamualaikum semua.

No comments:

Post a Comment